perjantai 22. huhtikuuta 2016

Kirja loytoja

Tanaan piti postata ihan toisesta aiheesta, mutta pitkasta aikaa mulla oli tuuria kirpputorilla ja paatinkin esitella teille mun loydot.
Blogia pidempaa seuranneet tietaa etta tykkaan tosi paljon kierrella kirpputoreja ja yrittaa tehda loytoja. Taa on jo myos selvaa mun lahikirpparin henkilokunnalle. Usein tulee vaihdettua kuulumiset ja kysellaan missa lapset on jos olen liikkeella ilman kumpaakaan. Tai niinkun tanaan, ihmetellaan missa olen ollut kun en viime viikolla kaynyt ollenkaan. Taman ma viela kestan mutta tanaan kavi ilmi etta alan olla myos paikallisille trokareille tuttu kasvo. Joku uppo-outo mies paivitteli mulle etta han ei ole mua nahnyt pitkaan aikaan.. Tieda sitten mita tasta pitaisi ajatella.

Mutta aiheeseen. Niihin loytoihin. Talla kertaa mukaan lahti vaan kirjoja.
Mun vanhin poika lukee kirjoja kauheeta vauhtia ja kirjastonkortin viela puuttuessa hamstaraan kirpparilta sille lukemista. Nyt olin oikeeseen aikaan oikeessa paikassa ja loysin kasan sen lempparikirjoja dollarin kappale.


Joitain naista meilla jo on mutten jaksanut alkaa muistella mitka meilta puuttuu joten otin kaikki. Nama on lahes uuden veroisessa kunnossa, liekko koskaan edes luettu joten voin vaikka myyda tuplat eteenpain. Mietin myos etta saastaisinko nama pojan syntymapaivaan asti ja antaisin vasta sitten. Saa nahda.

Itselleni loysin vihdoin aikuisten varityskirjoja! Naita ma oon halunnut jo pitkaan mutta en vaan ole raaskinut ostaa. Tosin yhden sain suomesta anopilta ja se on viela korkkaamatta mutta nyt mulla on naita kolme. Jei!


Nama oli $5/kpl.
Enchanted forest kirjassa oli kahdssa kohtaa pieni osa varitetty, muuten kirja oli taysin koskematon.


Viimeisena loytona kirja I am Malala. Tama kirja on myos kiinnostanut pitkaan ja meneekin lukulistalle heti kun saan tan hetkisen kirjan kahlattua lapi.


Huippu tyytyvainen olen naihin loytoihin. Roald Dahlit laitan viela piiloon siihen asti etta paatan annanko ne nyt vai odotanko muutaman kuukauden.

Mita loytoja muut on viime aikoina tehnyt?


2 kommenttia:

  1. Mahtavia löytöjä! Etenkin nuo Roald Dahlit kelpaisivat meidänkin lastenhuoneisiin, ovat nimittäin meidän tyttöjen suosikkeja ja Matilda-leffa on ihan ykkönen :)

    VastaaPoista
  2. Joo Dahlit on meillakin nyt SE juttu. Toi elokuva on mulla menny ihan ohi. Taytyy jostain etsia se, luulisin etta meillakin tykattais.

    VastaaPoista