maanantai 18. elokuuta 2014

Tervassa

Yleensa mulle maanantait ei oo vaikeita. Ainakaan nain vaikeita. Tanaan tuntuu ihan niinku tervassa pyristelis. Tekis vaan mieli makoilla peiton alla. Mutta onneks naa kaks ipanaa ei anna.

Viikonloppu taas oli ja meni. 
Perjantaina poika oli viimesta paivaa jalkapallokoulussa ja sai sielta hienon kunniakirjan.


Vaikka poika tykkaakin potkia palloa niin jalkapalloilijaa siita tuskin tulee. (onneksi)
Samanlaista intoa ei loydy kun jaalla. Me oltiin ajateltu myos laittaa se syksylla johonki joukkueeseen muttei hanta kuulemma kiinnosta. 
Jotain uusia harrastuksia on kuitenkin keksittava. Lapsella kun on sen verran virtaa ettei meilla vanhemmilla riita aika sita vasyttamaan. Eli jaakiekon lisaks pitas ainakin yks loytaa. Me haluttas etta se menis johonkin itsepuolustusjuttuun.
Mutta katotaan nyt mita herra itse tykkaa.

Launtaina ma olin elamani ensimmaisessa kokovartalohieronnassa.
Ja ma paatin alkaa harrastaa nyt niita. Alan vaan makoilee kaikenlaisissa hieronnoissa ja hoidoissa.
Rahottaja mulla tosin on viela hakusessa.
Mutta siis teki oikeen hyvaa. Mulla on ongelmia hartioiden kanssa. Ne valilla vetaa taysin jumiin ja nyt tuntuu hartiat vahan kevyemmilta. 
Ma kavin ennen hierontaa tossa meijan lahikirpparilla ja loysin sielta parit aarteet
 

Ihania leimoja superhalvalla. Oli vaan tosi noloo kun ei mulla kauheesti ollu rahaa mukana niin ma olin ku pikkulapsi kun laskin pennosia siella etta kuinka monta ma noista saan.
Onneks sain kaikki mitka halusinki.
 
Sunnuntaina kaytiin ihan ekaa kertaa bootsalessa. Piti kylla ottaa kuviakin mutta unohdin tietty kameran. Saa ei ollu se paras mutta juuri ja juuri saastyttiin sateelta.
Loytoja ei oikeen tehty. Poika loys jotain playmobile juttuja ja maapallovalon. Sita maapalloa ollaan kylla etitty jo pitkaan ja £2,5 oli enemman ku sopiva hinta meille.

Ja sitte tanaan kaytiin kaupoilla aamusta ja muuten ollaan vaan oltu. Laiskoteltu siis suomeks. 
Mulla olis kauhee pyykkivuori tuolla kesytettavana mutta ku ei vaan innosta. Ehka mulle iski joku syysmasennus.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti