keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Postia Tiffanylta

Meilla odotti postilaatikossa tallanen kirje.


Ja vaikka toivoinkin etta sisalla olisi vahintaan 10 000€ lahjakortti niin arvasin ettei minua ehka kuitenkaan ole sellaisella lahjalla siunattu. Ja koska mies on niin huono pitamaan salaisuuksia oli ainoa vaihtoehto etta olen vaan saanut mainoksen.

Ja sehan se olikin. Lyhyt kirje joka toivotti minut tervetulleeksi liikkeeseen ihastelemaan ystavanpaivaksi valikoitu mallistoa ja pieni kuvasto. Ja tokihan mina pinkoisin sinne vaikka heti huomenna asiakkaaksi mutta ehka nama mun kuuden viikkon saastot tonne Nalle Puh pankkiin ei viela ihan riita.


Kuvasto oli kylla tosi natti ja kauniisti kuvitettu. Ja loytyihan sielta monta ihanaa korua jotka kelpuuttaisin ystavanpaivalahjaksi.

Ma oon ollu niin ihastunu naihin varillisiin timantteihin jo jonkin aikaa. Ja oon yrittany ettia sopivaa niin ulkonaollisesti kun hinnallisestikkin mutta viela ei oo tullu vastaan. Naista pujottaisin sormeen vaikka jokaisen...mutta kun se hinta...


Ja tama sormus kylla sopisi ehdottomasti mun tyyliin.


Kaulakorukin vois olla ihan kiva.


Kuvaston valissa tuli myos hinnasto. Ja eihan ne mun suosikit tietenkaan ollu ihan meijan budjetissa. Ei tartte miehelle edes parhailla flirttailutaidoilla yrittaa ehdottaa...
Halvin noista ihanista sormiksista nayttas olevan lahes 5000€


Ja tama ihanuus lahes 15 000€


Etta eikun lottoamaan!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti