torstai 30. tammikuuta 2014

Lahin ostamaan vaippoja



Ma oon ollu aika kiltisti shoppailun suhteen viime aikoina. Tan kaaoksen pakkaaminen ja tieto siita etta seuraava koti on todennakoisesti tata pienempi on auttanu toppuuttelemaan suurimmat ostohalut.
Mutta joskus sita sortuu. Vahvempikin.
Tanaan piti menna vaan akkia hakemaan vaippoja ennenkun haen pojan koulusta mutta kun ma oon viime aikona sekoillu naitten kellon aikojen kanssa (tiistaina olin poikaa hakemassa jo yhelta vaikka kahelta ne vasta paasee. Onneks oli kirja mukana)niin nytkin olin liikenteessa liian aikasin. Ja paatin tappaa aikaa rakkaassa romukaupassa. Ja koska muutakaan jarkevaa postattavaa ei ole niin ajattelin esitella mun loydot.

Mulla on joku pakkomielle legoista ja duploista. Ne on normaalisti niin kalliita etta kun loydan niita tarjouksesta tai muuten vaan halvalla niin pakkohan ne on ostaa. 
Nama ajattelin saastaa pukin konttiin pienimmalle. Hyvahan se on olla ajoissa liikkella lahjojen suhteen..



Pitkat tahtisukat. Sukkiahan ei voi koskaan olla liikaa.
Ja pari paketti rannekoruja.


Koruilla oli hintaa muistaakseni 0,79€ per paketti.


Vahan kasityojuttuja. Niinku tassa nyt ois ylimaarasta aikaa..
Ton rsistipistotyon ajattelin yrittaa teha talle pienimmalle. Ennenku se menee armeijaan.
Ja noita puuvillalankoja ajattelin kayda viela jostain kyttaamassa kun ne oli niin kivan varisia.


Ja naille nauhoille on aina kayttoa.. Toivottavasti.



Neonvarisia koristeita. Ei viela tarkkaa kayttotarkotusta tiedossa. Mutta neonvarit on kuulemma muodissa joten olen edes jossain ajatasalla.


Poika sai uudet askartelusakset. Niissa on kuvioreuna ja niita se on oikeestaan pyytany jo pidemman aikaa. Ja mina sain uudet sakset edelliseten kadonneitten tilalle.


Koreja pojan huoneeseen.


Mikahan tan nimi olis.. Digitaalinen kauha? Siis sellanen joka nayttaa kuinka paljon ainekset painaa. Vaakakauha? Joku saattaa nauraa mutta ma oon monesti leipoessa kaivannu tallasta. Varsinkin ulkomaalaisissa ohjeissa on usein esim. jauhojen maara mainittu painon mukaan eika desimitoissa.
Ja hintaa 2,99€.


Sellaset oli ostokset sielta.
Kavin samalla viereisessa kempparissa kun siella naytti kasvorasva olevan tarjouksessa.
Ostin naita kaksi. Se toinen taitaa olla viela autossa. Toisen paivakayttoon ja toisen yoksi. 
Mulla on edelleen etsinnassa se taydellinen kasvorasva ja koska naa kaks rasvaa yhteensa makso vahemman kun yksi tallanen normaalisti niin en voi olla kokeilematta.


Ja sitten viela tama... Ruokakaupasta. Pankkiirin lamppu. Tallasta ma oon jo halunnu pitkaan. Kerran olin jo ostamassa samanlaista neljalla kympilla. Nyt ne oli tarjouksessa vaan 9,99€. Ei vaan voinu talla kertaa kavella ohi.


Sellasia ostoksia. Ja muistin ma ne vaipatkin, ihme kylla.
Nyt ma lahen piilottelamaan naita ostoksia ennekun mies tule kotiin ja huomaa rouvan taas hullutelleen halvoilla loydoilla.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti