tiistai 8. maaliskuuta 2011

Kolmen suora

Täytän vuosia tämän kuun lopussa. Ja koska seuraavasta suomen visiitistä ei vielä ole varmuutta halusi isäni lahjoa minua jo nyt. Ja vaikkei isä olisikaan soittanut kaupasta ja kysynyt että jatketaanko samalla sarjalla, ei paketin sisältö olisi ollut yllätys sillä näitä on tupsahdellut muutama jo aikasemmin. Mutta mieluinen lahja kyllä oli.


Kalevala Korun Lumikukka rannekoru.

Aikaisempina vuosina isän paketeista on kuoriutunut saman sarja korvakorut


ja kaulakoru


Olen nyt niin tyytyväinen että tämä setti on nyt valmis. Vaikka kuulemma tähän sarjaan kuuluu vielä sormus. Tämä on niin minun tyyliseni. Simppeli ja nätti.
Korviksia olen pitänyt muutaman kerran ihan arkena mutta muuten olen pitänyt näitä vaan vähän juhlavimmissa tilanteissa. Välillä kun tarvitsee illallistaa miehen työkavereiden kanssa, on kiva kun on päällä jotain suomalaista.

2 kommenttia:

  1. Kauniit on :)

    Mä haluaisin kans ostaa jotakin sarjaa.

    Yksi kalevalan sormus on kulkenut matkassa
    jo pari vuotta<3

    Jamssi

    VastaaPoista
  2. Kiitos:)
    Kalevala Korulla on kyllä monta ihanaa korua mitä olis kiva kerätä.

    VastaaPoista