tiistai 2. marraskuuta 2010

Dinsdag


Tänään aamulla mies yllätti ja sano lähtevänsä töihin vasta kahdeltatoista. Mä sitten päätin käyttää tilaisuuden hyväksi ja menin salille. En tiedä onko kunto näin huonontunu muutamassa viikossa vai olenko vielä vähän puolikuntonen mutta kyllä sai tehdä töitä että jakso tunnin crossailla. Muun treenaamisen päätin jättää suosiolla väliin ja menin ton tunnin jälkee suoraan suihkuun.
Vieläkin vähän heikottaa vaikka söin ja join kyllä hyvin kun pääsin kotiin. Ens kerralla ehkä vähä kevyempi reeni.

Alotin viikonlppuna tekemään pojalle kaulaliinaa. Alkaa toi sää täälläkin kylmenemään sen verran ja tuuli varsinkin on aika raaka.




Täältä ei oikee saa (tai en oo vaan löytäny sellasta paikkaa) kunnon lankoja joten tää lanka taitaa olla ihan puhdasta akryylia.
Vähän inhottavan tuntusta kutoa eikä käsialakaan oo sitä mitä normaalisti (tää voi toisaalta myös johtua myös kutojasta) mutta kai siitä ihan käyttökelponen tulee kun saan valmiiksi.
Vähän mua ehkä mietityttää et tuleeko siitä sittenkin liian tyttömäinen pojalle...?


Lauantaina käväsin paikallisessa helmikaupassa. Mun on pitäny mennä sinne jo pitkään mutta mä yksinkertasesti oon unohtanu sen olemassaolon. Nyt kuitenki sattumoisin kävelin ohi ja päätin pistäytyä.


Olishan sieltä tarttunu taas vaikka mitä mukaan mutta sain onneksi hillityä itseni.
Näistä olis tarkotus alkaa rakentaa joululahjoja.
Monessa käsityöblogissa on joululahjojen valmistus alotettu jo aikoja sitten. Eli taidan olla todella myöhässä. Mutta mä toivottavasti saan edes jotain käsintehtyä pukin konttiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti