tiistai 15. marraskuuta 2011

Viikko on pitkä aika

Kröhöm, kröhöm... Täällä vielä ollaan. 
Takana on päälle viikko kipeilyä. Minä ja poika oltiin molemmat kipeitä. Kurkkukipua ja kuumetta.
Viime viikon tiistaina tuli kurkku niin kipeäksi etten voinut söydä enkä juoda mitään. Varasin meille molemmille ajan lääkäriin ja lääkäri käytti enemmän aikaa valittaakseen minulle kun en puhu hollantia kun itse tutkimukseen. Ja lopulta määräsi minulle lääkkeet yskään. Jota minulla ei siis ollut.
Poika onneksi parani muutamassa päivässä mutta minulla olo vaan paheni.
Kaikkea kokeilin helpottaakseni oloa. Jopa viskiä (YÖK!!) mutta siitä sain vaan järkyttävän päänsäryn seuraavana päivänä. Oli niin tuskissani ja epätoivonen että muutamaan kertaan piti oikeen kunnolla vollottaa...
Mikään ei ole kamalampaa kun jatkuva kipu joka ei lähde millään. Ja tietenkin kun en mitään voinut syödä niin olo ei ollut kovin omenainen.

No mutta sen enempää lukijoita tylsistyttämättä, nyt alan jo olla ihan kunnossa. Kävin tänään jopa kaupassa. Kävellen. Jippii. Ja syöminenkin jo onnistuu melkeen entiseen tapaan.

Se lupaamani autoiluvinkki postaus jäi tekemättä kun en jostain syystä saanutkaan iPadilla julkaistua postausta.
Yritin viime viikolla sängyn pohjalta postailla mutta jostain syystä aina kun painoin julkaise nappi, iPad kadotti koko tekstin jonnekkin iTaivaaseen. Toivottavasti keksin pian miten postailla padilla koska olin niin ajatellut kirjoitella myös reissusta.

Palaan myöhemmin vielä kunnon postauksen kera. Nyt on pakko hyökätä pyykkikasan ja muiden siivottomuuksien kimppuun. Ne kun kipeilyn aikana pääsivät kasvamaan järjettömiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti