perjantai 7. tammikuuta 2011

Amerikasta ostettua


Vihdoin ja viimein sain aikaseksi kuvattua muutaman jutun mitkä tarttu mukaan amerikan reissulta.
Tarkotus oli esitellä kerralla enemmänkin mutta osa on hukassa jossain ja osa pesussa ja missä lie joten tehdään tää nyt osissa.

Koruja en ostanut montaakaan. Ja nyt kun aloin niitä kuvaamaan huomasin että suurin osa niistä on hukassa ja löysin vain yhden.
Tämän ostin Charlotte Russesta.



Siellä oli tarjous ja sai kaksi rannekorua $8 mutta sitä toista en nyt löytänyt. Samasta kaupasta ostin myös sormuksen. Esittelen ne kadonneet korut heti kun löydän.

Meikkeihin en myöskään kamalasti tuhlannut koska niitä mulla jo on enemmän kuin tarpeeksi.
Targetista kuitenkin löysin näitä e.l.f:ejä joita ainakin yhdessä vaiheessa kovasti hehkutettiin monessa blogissa.


Luomivärisivellintä en ole vielä käyttänyt ja se on siksi vielä paketissa.
Meikkivoidesivellin sen sijaan on ollut jo ahkerassa käytössä. Ja täytyy sanoa että $1 siveltimeksi varsin passeli.
E.l.f All Over Stick oli myöskin $1 ja sitä tulee varmaan käytettyä kesällä.
Kynsilakkaa en olisi muuten ostanut mutta koska unohdin ottaa yhtää lakkaa mukaan niin ostin sitten ton yhden.

Tälläsen Cliniquen kasvojen puhdistus setin ostin koska se oli halpa. $31.95.


Nämä otan käyttöön heti kun nykyset aineet loppuu.

Seuraavat ei varsinaisesti kuulu ostoksiin vaikka tavallaan niistä onkin maksettu.


Tunnustaako muut vievänsä näitä hotellista?
Miehen mielestä on noloa että mä aina otan näitä hotellista.
Musta nää on vaan niin näppäriä. Jos menen päiväksi tai kahdeksi jonnekkin kyläilemään niin
musta on fiksumpaa ottaa tällasiä kun niitä isoja pulloja shampoota ja muita.
Ja tollasen pieneen puteliin mä saan hyvin käsirasvan mitä mä aina pidän mukana kun
matkustan lentokoneella.

Sellanen pieni otos ostoksista. Jatkoa seuraa.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

3 kommenttia:

  1. juu, tottakai, kivoja muistoja:) mun mies muistaa myös aina tuoda työmatkoilta joka hotellista jossa on asunut. eihän tuo vielä mitään...mun äiti on ollut vuosi asitten (kun olin its eteini) yhdessä suomalaisessa kylpylässä töissä ja saksalaisturistien matkalaukut piti aina tarkistaa kun olivat kirjautumassa ulos...niillä oli siellä sitten kaikenlaista kylpytakeista ravintolasta pöllittyihin lautasiin ja lusikoihin:D Se olis jo vähän noloa....

    VastaaPoista
  2. mä ainakin otan shampoot ja muut pesusysteemin mukaan hotellista. Ja kynät.. Ja kyllä. Mun mies nauraa myös mulle. Mä tosin kuulun niihin ihmisiin ketkä hamstraa jostain messuiltakin karkkia (joo, niitä pahojakin) itselle, "pojalle" ja miehelle". Noloa.

    VastaaPoista
  3. Sissi: No toi on kyllä jo aika paha:) Mä oon toistaseks pystyny pitäytymään noissa shamppoissa. Ja vaikka tuliski joskus mieleen ottaa esimerkiks kylpytakki niin mä luulen että toi mies pistäis vastaan:)

    lattenainen: Hyvä että on muitakin joiden mies ei tajua:) Ja kyllä mäkin hamstraan karkkia:)

    VastaaPoista