keskiviikko 15. joulukuuta 2010

Perutaanko joulu

Ei oo tämä viikko lähteny käyntiin ihan niiku suunnittelin.
Täällä kärsitään vieläkin jet lagista, mikä tarkottaa sitä että me heräillään tossa kahen aikaan aamulla. Ja sitten pitkin päivää torkutaan. Ei kiva yhtään. Tosin tänään poika heräs vasta viideltä mutta mä olin pirteenä olkkarissa lukemassa kirjaa puol kahelta.
Ja jottei tilanne olis tarpeeks täydellinen jo sillä että koko ajan väsyttää ja on kiukkunen niin mulle iski joku vatsapöpö sunnuntaina. Vatsa ihan sekasin ja niin paha olo ettei mitään saa syötyä.
Mukavaa kun on kuoleman väsynyt ja pelkkä ajatuskin kahvista oksettaa.
Ei siis mikään paras lomalta paluu.
Lisäksi meijän oven takana oli maanantaina poliisit. Tai ne oli käyny soittaa meijän ovikelloa mut mä olin niin sekasin etten tajunnu et se oli meijän ovikello mikä soi. Niinpä ne oli jättäny meille lapun. Ilmeisesti mun nyt sit täytyy soittaa sinne. Sen mitä mä siitä lapusta ymmärsin niin lauantai sunnuntai välisenä yönä meijän talon edessä olevaan autoon oli murtauduttu ja ne nyt ne poliisit haluu kysellä että onko joku nähny jotain. Ja mä saatoin kyllä kuulla jotain sillon yöllä koska olin tosiaan jo kahelta hereillä.

Ja koska mä oon ollu kipee ja vaan nukkunu päivät niin meijän joulujärjestelyt ja siivoukset ja muut on pahasti jäljessä.
Stressaa.

Että voidaanko viettää sitä joulua vaikka ens kuussa.
Siks aikaa mä voisin lähtee vaik takas tänne.














2 kommenttia:

  1. Hei, kävit blogissani kommentoimassa ja tulin heti kurkistamaan tänne:) Jään seuraamaan:))

    VastaaPoista
  2. Moi

    Mäkin tuolta Sissin blogista löysin tänne blogiin:).

    Kivaa löytää lisää Suomalaisia
    Hollannissa;)

    Jamssi

    VastaaPoista