keskiviikko 27. lokakuuta 2010

Mä luotan suhun

Monessa blogissa on esitelty omia kauneudenhoidon luotto tuotteita.
Niinpä mäkin päätin kertoo mitkä mulla kulkee mukana vuodesta toiseen.

Mä oon aika pihi ostelemaan mitään kallista kosmetiikkaa.Harmittais ostaa jotain todella kallista ja huomata ettei se oo sen kummallisempaa ku se halvempikaan. Mulle kelpaa melkeen kaikki mitä saa tavallisesta marketista. Ja ostelen paljon sen mukaan että mikä on tarjouksessa.

Eli mulla ei oikeestaan oo kauhen montaa oikeesti luotto tuotetta. Mutta nää muutamat mitkä on niin niitä mä käytän varmaan hamaan hautaan asti.

Tässä ensimmäinen mitä ilman en voisi olla. Ainakaan talvella.

Body Shopin hamppu käsivoide. Mä eilen taisin puristaa sieltä viimeset rippeet. Sen takia se näyttää noin säälittävältä.
Tätä on kehuttu monessa muussakin blogissa mutta itse löysin tän vuosia sitten täysin vahingossa.
Tää on ollu niin suuri pelastus mun talvikäsille.
Ainoa miinus mitä tästä keksin on haju. Mä oon jo tottunu siihen mutta miehen mielestä koko asunto aina haisee kun laitan tätä. Mutta suosittelen silti kaikille jotka kärsii kuivista käsistä. Hajusta huolimatta.

Sitten toinen joka kulkee mun laukussa mukana melkeen aina

Elisabeth Ardenin Eight Hour Cream.
Tää on yks niistä harvoista "kalliista" kosmetiikka tuotteista.
Maailman paras huulirasva. Oon kyllä kuullu monta muutakin käyttötapaa tälle mutta mä oon lähinnä käyttäny huulirasvana. Ja nyt kun suomessa ollessa sain sen järkyttävän flunssan ja niistin nenäni ruvelle, laitoin tätä yks ilta nenän pieliin ja aamulla nenä oli taas ihan normaalin näkönen.
Eikä tää periaattessa niin kauheen kallista ole kun se on todella riittosaa.

Nämäkin mulla on ollu jo käytössä monta vuotta vaikka ei kai näitä varsinaisesti lasketa kauneuden hoitoon..

Dolce&Gabbana Light Blue ja L'eau par Kenzo.
Nää on mun ihan lemppari hajuvedet. Ja niinku kuvasta näkyy niin kohta pitäis taas ostaa lisää.
On mulla muutama muukin hajuvesi mitä mä käytän säännöllisen epäsäännöllisesti mutta niitä mä tuskin ostan lisää kun ne loppuu.

Siinäpä ne. Esittelen kyllä lisää jos tulee uusia lemppareita. Tyrkyllä ois muutama tuote mutta katsotaan nyt läpäseekö ne mun tarkan seulan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti