maanantai 11. lokakuuta 2010

Kun muut menee Korkeasaareen, me mennään Holywoodiin

Sinne se viikonloppu taas meni. Vaikkei ollut mitään suunnitelmia niin taas juostiin tukka putkella paikasta toiseen. Mutta kuitenkin oli mukava viikonloppu. Touhua täynnä muttei kiirettä.

Perjantaina katseltiin taas miehen kanssa asuntoja netistä ja huomattiin että lauantaina on taas open huis-päivä. Täällä kun asuntonäyttöjä ei ole lauantaisin ja sunnuntaisin mihin me suomessa oltiin totuttu. Asuntoja toki pääsee kyllä katsomaan välittäjän kanssa. Mutta siis kerran kuussa monessa asunnossa on avoimet ovet.
Päätettiin käyttää tilaisuus hyväksi ja katsottiin muutama paikka missä haluttiin käydä.
Minä jotenkin oletin että siellä on välittäjä paikalla ja ehkä muitakin asunnosta kiinnostuneita.Niinpä järkytys olikin suuri kun asunnon omistaja (joka oli muuten juuri syömässä lounasta) olikin paikalla. eikä välittäjää ollenkaan. Tuntuu hassulta kierrellä toisen kodissa ja esittää kiinnostunutta vaikkei oikeasti olisikaan.
Mulla on tarkat kriteerit siitä mitä mä haluan meidän uudelta kodilta ja huomaan kyllä heti sisälle astuttaessa jos ei miellytä. Eikä mua kiinnosta tuhlata aikaa pelkästä kohteliaisuudesta sellaseen mistä mä en oo kiinnostunut. Niinpä päätetiin vaan katsoa kaksi asuntoa niitten viiden sijaan mitä oltais haluttu.
Eipä siis löytynyt uutta kotia.

Mutta sepä ei mua estäny tekemästä muutamia sisustushankintoja.
Joskus tulee vastaan jotain niin ihanaa ja halpaa että olisi tyhmää jättää ne kauppaan.
Vai mitä sanotte näistä?

Lasipurkit 0,99€ kappale

Saippuateline 1,79€

Teline 3,50€

valokuvakehys 2,99€

Noi lasipurkit mä ajattelin jo ottaa käyttöön ja laittaa kuivattuja yrttejä niihin.
Muut saa vielä jäädä laatikkoon odottamaan "parempia aikoja."

Sunnuntaina me lähdettiin näyttää pojalle että lehmiä, kanoja ja possuja on oikeesti olemassa eikä ne oo vaan piirroshahmoja kirjassa. Siis auton nokka kohti Holywoodia!



Tarkotus oli laittaa muitakin kuvia kun toi yksi mutta bloggeri ei taas suostu kuvia lataamaan.
Toi Holywood oli siis sellanen kotieläintila. Melko pieni mutta kaikki tutuimmat elukat sieltä löyty. Ja suurin osa juoksenteli siellä ihan vapaana.

Sunnuntaina ostin lentoliput mulle ja pojalle. Enää ei tarvitse ku stressata, pakata, odottaa ja stressata vähä lisää. Onneks ei oo montaa päivää enää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti