keskiviikko 13. lokakuuta 2010

Mitäs sitä ottais...

Suomeen lähtö lähestyy. Huomenna tähän aikaa ollaan jo lentokoneessa.
Ja vaikka suomeen lähteminen onkin ihanaa ja odotan sitä innolla niin siihen kuitenkin liitty yks asia mitä vihaan ihan älyttömästi.
Nimittäin pakkaaminen. Oltiin sitten lähdössä minne tahansa niin musta pakkaaminen on todella inhottavaa.
Siihen liittyy liikaa suunnittelua ja miettimistä. Ja nyt kun vielä on toi lapsi niin joutuu pinnistää oikee kunnolla että muistaa kaiken tärkeen.
Usein (aina) mä teen niin että mä alotan pakkaamisen tuntia ennen kentälle lähtöä. Ja tästä johtuen mulla on aina liikaa ja ihan vääränlaisia vaatteita ja kenkiä ja tavaroita mukana. Ja joka kerta mä päätän että ENS kerralla mä pakkaan ihan ajatuksen kanssa.

Sitä mä oon tänään yrittäny mutta pitää taas liikaa miettiä kaikkea.

Niinku et otanko mä oikeesti lenkkikamat sinne mukaan. Maltanko mä mennä lenkille kun on niin paljon muutaki mitä vois tehdä.



Otanko mä vaan tän kirjan mukaan vai ne kaikki seittemän mitä toi poika lukee jokapäivä.


Kengät. Mitkä kengät. Ja kuinka monet. (onko siellä sitä lunta vai ei ?!??)
Kamalan monia en viittis ottaa mukaan. Mutta ainakin yhet lämpimät ja yhet peruskengät ja sitten pitäis ottaa vielä jotku kivat nätit kengät mukaan kun sovittiin miehen kanssa että mennää ulos syömään. (ja otanko mä ne lenkkarit vai en)







Tuliaiset. Tän kohdalla vaiken kohta on jo suoritettu. Kunhan vaan muistan laittaa ne kassiin.


Ja sitten kaikkista vaiken valinta.

Millä värillä laikkais kynnet??



No ehkä mä kuitenkin meen sen vanhan ja tutun (ja huonoksi havaitun) kaavan mukaan ja pakkaan huomenna aamulla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti