maanantai 27. syyskuuta 2010

Alatko oleen...?

Tauti ei vaan ota talttuakseen. Diagnosoin viikonloppuna itselleni angiinan ja nyt pitäisi löytää joku lääkäri jolle voin ilmottaa sen jotta se vois määrätä antibioottia.
Kuulin tossa aamulla sitten naapurilta että mun täytyy siis oikeesti mennä kiertää tai soitella noita lääkäreitä ja kysellä alkaisko ne mun lääkäriksi. Hemmetti! Miks mä en voi muka vaan mennä jollekki ja sanoo että mä tartten nyt lääkettä...? Nää oon taas näitä ulkomailla asumisen iloja.

Mutta mutta jospa siirtyis iloisempiin aiheisiin.

Me tehtiin pieni extempore reissu viikonloppuna. Lauantaina herättiin tosi aikasin ja tajuttiin ettei meillä oo mitään suunnitelmia ja ulkonakin sato vettä. Niinpä päätettiin lähteä mini kaupunkilomalle.



Lähdettiin niin kiireellä ettei edes muistettu netistä katsoa että mitä siellä ois nähtävää.



Mutta löytihän sitä silti.



Melkein veti sanattomaksi välillä.



Joko joku tunnistaa missä oltiin?



Käytiin siis Brysselissä.



Matkaa meiltä sinne oli vajaa 150km. Yötä oltiin hotellissa lähellä keskustaa. Sunnuntaina oli vielä tarkotus kierrellä keskustaa mutta sää ei sitä sallinut. Niinpä käytiin vaan äkkiä syömässä ja suunntattiin kotiin.
Mutta oli mukavaa päästä pois kotoa edes yhdeksi yöksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti