torstai 16. syyskuuta 2010

Haaveilua ja intoilua

Nyt on takana toinenkin hoitopäivä. Maanantai meni hienosti. Vähän oli itketty äitin perään mutta ei sen enempää.
Mutta tänään olikin ihan toinen meininki. Pienen huulet alko väristä ja silmät kostu heti kun mainitsin että äiti kohta lähtee. Ja kun sitten tein lähtöä niin poika huusikin jo täyttä kurkkua. Tuntu kyllä kauheelta lähteä mutta pakko oli. Mä odotin koko ajan että ne soittaa sieltä että pitää mennä hakemaan se pois. Mutta eipä soittanu. Ja kaikki olikin menny hyvin. Muutaman minuutin oli itkeny mun lähdön jälkee ja sitten menny leikkimään.
Tiedän että vähän aikaa kestää näitä äitin perään itkemisiä ja sitten itketäänki jo sitä ettei haluta lähteä kotiin.

Lupasin esitellä niitä ostoksia sieltä outletista joten tässä tulee ne parhaat löydöt.


Nää kynttilänjalat meijän piti alunperin pyytää häälahjaksi (sitte joskus...) mutta koska nää sattu olemaan hyvään hintaan tuolla kaupassa niin päätin hankkia ne jo nyt.



Näille elukoille mä en keksiny mitään fiksua käyttötarkotusta mutta musta ne oli niin söpöjä että ne piti ostaa.



Nämä namikulhot oli sellasesta ihanasta sisustuskaupasta missä ois ollu vaikka mitää kivaa ostettavaa mutta aika kallista. Mutta näiden 3,50€ hintalappu osu mun budjettiin.

Kaikki nää ihanuudet säilytetään toistaseks paketoituina ja omissa pusseissaan. Vaikka mä kuinka haluisin laittaa ne esille. Mutta meillä vaan ei yksinkertasesti oo mitään paikkoja niille. Enkä mä halua lätkästä niitä "vaanjohonki."
Ton suihkuepisodin jälkee meiltä hajos vielä sohva joka on vuokraisännän ja nyt alkaa tuntuu että tää asunto hajoo alta. Meillä ois kauhee into ostaa oma asunto ja muuttaa mutta koska tuntuu että kaikki on vielä epävarmaa niin toistaseks joudutaan tyytymään tähän.

Mutta onneks on jotain muuta mitä odottaa. Nimittäin LOMA! Mitään ei olla vielä varattu eikä päivämääräkään oo vielä varma. Toivon että toi ajankohta selviäis pian. Mutta määränpää on tiedossa ja siitä mä oon innoissani. En jaksais millään odottaa. Mutta ei auta.
Huomenna on onneksi perjantai ja pitkästä aikaa meillä ei oo mitään suunnitelmia viikonlopulle.
Ehkä haaveillaan ja lähetään taas josmeilläois4miljoonaarahaaniinmuutettaistänne-ajelulle. Vois jopa ottaa kuvia et mihin me sit muutetaan kun me saadaan se perintö tai lottovoitto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti