sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Laukun sisalto

Taa postaus piti julkaista jo eilen mutta mulla ei ollu aikaa. 
Saatiin iska eilen vihdoin kotiin ja aika meni sitten aamusta leipoessa ja kaupassa ja illalla oltiin vaan perheen kesken ja ihmeteltiin tuliaisia.

Mutta siis. Tama postaus on taas ideoitu blogikamut fb-ryhmassa ta niinkun ostiskkokin kertoo niin on aika paljastaa laukun sisalto.

Laukkuna mulla toimii jo monta vuotta vanha Longchampin yliolan laukku. Taa on ollu yks mun vakkareista jo pitkaan mutta varsinkin taas kun aina on rattaiden kanssa liikkeessa niin yliolan laukku on mulle sopivin. Taa alkaa jo nayttaakkin silta etta kilometreja on takana jo liikaa ja uusi vastaava on ollu mulla hankintalistalla jo pitkaan. Yksi mulla on jo mielessa mutta oon yrittany loytaa jotain halvempaa kun se minka haluaisin. Ja toistaseks sita ei oo loytyny joten talla mennaan.



Sen lisaks etta taa nayttaa aika kulahtaneelta niin taa on myos mun tavaroille liian pieni. Senkin takia uus laukku ois enemman kun tervetullu.

Tassa mita mulla yleisimmin kulkee mukana. Lomapakko, aurinkolasit, puhelin, bussikortti, nenaliinoja,antiseptisialiinoja kasien puhdistukseen, pojille jotain naposteltavaa, kamera (joskus seka videokamera etta tavallinen) ja kyna. Nakyy siella olevan pikkuautokin.


Oli siella myos hirvee maara jotain lappusia, kuitteja, kolikoita, rusinoita ja jotain epamaarasia nameja jotka nyt tuli sitten siivottua sielta pois.

Sellasta mun laukku pitaa sisallaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti