sunnuntai 14. syyskuuta 2014

Yksi loyto lisaa

Miks ei viikonloput vois olla edes yhden paivan pidempia? Mulla ois niin paljon kayttoa sille.
Tuntuu etta kaikki viikonloput menee asioita hoitaessa, kaupoilla ja sotkuja siivotessa.
Koskahan vois viettaa sellasen rentouttavan viikonlopun?
Ma oon yrittany ottaa viikonloput vahan iisimmi ku ennen. Mutta silti tuntuu etta aamusta iltaan mennaan tukka putkella ja silti illalla on syyllinen olo kun ei oo kerinny teha kaikkea mita piti.
Onko muilla samanlaista vai ehditteko te myos relata?

Yks mita ma oon yrittany vahentaa viikonloppusin on shoppailu. Usein tuli/tulee lahdettya kaupungille kaupoille kun haluaa vahan "omaa aikaa."
Mutta siina on se paha puoli etta mukaan tarttuu kaikenlaista ylimaarasta. Joten siks oon yrittany pysytella poissa. 
Tana viikonloppuna en kayny yksinani muualla kun ruokakaupassa. Ja siina matkalla piipahdin tossa lahikirppiksella. Tai charityshopissa niinku naa sanoo.
Oon oppinu paljon hillitsee ostohaluja ja harkitsee tarkkaan mita ostan. Joskus vaan tulee eteen sellasia mita en voi jattaa kauppaan.
Niinku Legot. Niita meilla rakastetaan ja oon yrittany haalia niita aleista ja just kirppareilta.
Joten nytkin kun niita siella nain niin mukaanhan ne lahti.


Iso laatikollinen. Sain viela laatikon kaupan paalle. Ja koyhdyin vahan yli £7.
Kaikenlaisia osia eika vissiin mitaan kokonaista juttua mutta kylla niista on ollu jo iloa moneks tunniks.


Naita tyyppejakin oli aika montaa erilaista.
 Kaytiin kaikki pojan kanssa melkeen pala palalta lapi kun ne tuli pesusta.

 
Jaoteltiin kaikki omiin kasoihin. Ja olin kylla ihan tyytyvainen loytooni.
Noin £7 sijotus oli kylla enemman ku perusteltu.
 
(Ei ihme etta ma mietin mihin ne viikonloput haviaa. Tahanhan se aika menee. Legopalojen jaotteluun)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti