sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Pari paria

Nyt siis sita luvattua juttua uusista kengista.
Olin siis viime(?) viikonloppuna varastomyynnissa ja tyhjin kasin ei sielta palattu.
 
Ensimmaisena nama jota kuolasin nettisivulla ja paatin etta haluan ehdottomasti noi.
 
 
 
 
Varsi on jotain mokan tapaista ja kenkaosa kumia. Eli pysyy varpaat kuivana satteellakin.
 
Ja samat ruskeena...
 
 
Kivat yksityiskohdat kengissa on noi vetoketjut jotka mustissa oli pinkit ja naissa ruskeissa violetti.
Myos pohjat on vetoketun variset.
 
Peruskumisaappat. Taalla kun aina sataa.
 

Ja toiset kumpparit. Naa oli kans ostoslistalla ja olin ilonen etta bongasin ne tuolta.
 
 
 
Pirteen variset tennarit Niita tarttee aina.
 
 
Naa on tosi sopot tyttomaiset.
 
 
Naista ma oon vahan kahen vaiheilla. Musta naa on kivat. Mutta kaveri sano etta naa on ihan hirveet terveyskengat... Ja nyt ma en tiia onko naa mustaki rumat vai sikamakeet..
 

Kyllahan ne kieltamatta vahan terveyskengilta nayttaa mutta musta ne oli kivat farkkujen kanssa. Hameen kanssa en ehka laittas...
 
 
Perus korkkarit. Sillon ku tarttee olla jotain siistimpaa mutta kuitenkin mukavat jalassa. Naa on ihan must.
 
 

 
 
 
Taas tennarit. Talla kertaa hillitymman variset.
 


Yhet uber talvikengat. Naa kengat haluisin jokapaiva laittaa jalkaan. Pehmoset ja lampimat. Ja toistaseks liian lampimat. Ja saattaa olla etta tanne ilmastoon jopa talveks liian lamposet.
 
 
 
Okei, eihan naakaan mitkaan kaunokaiset varsinaisesti oo mutta musta naa oli jostain syysta ihanat. Ehka ma salaa tykkaan rumista kengista. (Ja nyt siis julkisesti..)
 
 
Lipilapeja mulla on jo lajapain enka ois oikeestaan tarvinny yhtaan enempaa.
Mutta... Tallaset ma ostin jokunen vuosi sitten ja oon kavelly ne melkeen puhki.
 
 
Enka mistaa oo enaa loytany tata mallia. Ja nyt kun naa tuli vastaan niin oli pakko ottaa.
Parhaat.
Lipilapit.
Ikina.
Ja naistakin sain kuulla etta ovat kuulemma maailman rumimmat...
(Hei olen S ja mulla on pakkomielle rumiin kenkiin..)
 
 
Ja viimesena viela mun tan hetkiset lempparit. Tennarit nekin.
 
 
Naa on ollu mulla melkeen paivittain jalassa. Lovelovelove..
 
Poika valkkas itelleen kans muutamat
 
Han ei nakojaan paljo valikausista valita. Se on joko tai..

Sellaset hankinnat talla kertaa. Vahaan aikaan tarvi kenkavarastoa paivittaa.

Ihastuttiko tai kauhistuttiko mitkaan? Huolisitko jotain omaan kaappiisi tai onko kenties jo sulla jo jotku naista?
 
 

2 kommenttia:

  1. Oho, sä oot vähän sitten ostanut kenkiä :D Oliko noi jotenkin super edullisia?

    Mun lempparit on noista nuo "terveyskengät", kivan näköiset, ja varmaan superhyvät jalassa. Myös pinkit tennarit, ja noi talvipopot on ihanat!!!

    Kyllä sun nyt kelpaa !!!

    Ps: toi sanavarmenne on tosi hankala käyttää!! Kommenttien jättäminen on aina työn ja tuskan takana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oli edullisia normaalihintoihin verratuna. Sen takia tuliki vahan hamstarattua :)Jes ma en oo ainoo joka niista terveyskengista tykkaa.
      Ja kiitti ku vinkkasit tosta sanavarmenne hommasta! Ma en ees ollu tajunnu etta siella on sellanen.Nyt se on poistettu ja kommenttien jattaminen pitais sujua ilman tuskaa :)

      Poista