lauantai 10. syyskuuta 2011

Letkeä lauantai

Eihän se arvonta eilen loppunutkaan vaan vasta maanantaina...
Tää kotiäiteily kyllä aiheuttaa sen ettei päivämääriä muista.
Siis vielä on aikaa.

Tää onneton bloggaaja on sitten hukannut kamerasta laturin ja akku on tietysti lopussa.
Piti kuvailla vielä tavaroita tonne huutikseen mutta ei siitä sitten mitään tullukkaan.
Kaikki paikat olen käynyt läpi ainakin kolmeen kertaan eikä mistään löydy.
Olen varmasti laittanut sen fiksusti jonnekkin talteen josta en tosiaan osaa etsiä.
Auttamattoman hukassa on.

Tänään ollaan oltu taas liikenteessä aikasin kun pojan jalkapallokoulu alkaa jo ysiltä.
Ihan liian aikaisin mun mielestä lauantai aamuksi.
Reenien jälkeen käytiin vähän kaupoilla etsimässä tarpeita mun projekteihin ( ja vähän miehenkin).
Nyt kasa osia odotteleen varastossa maalausta.
Olen super innoissani kun viimein pääsin suunnitteluasteelta itse asiaan.
Esitten valmiin tuotoksen kunhan vaan löydän sen laturin jostain.

Kanat ja tofu odottaa jääkapissa marinaadissa myöhempää grillausta.
Poika odottaa pyöräretkeä.
Aurinko paistaa. (illaksi tosi luvassa ukkoskuuroja..)
Mukava lauantai siis tiedossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti