perjantai 20. elokuuta 2010

Hankintoja

Mä en oo ostanu mitään vaatteita pitkään aikaan. Oon oikee yrittäny pysytellä poissa kaupoista ettei tulis kiusauksia. Ja syy tähän on se että meillä saattaa olla edessä muutama reissu. Pari lyhyempää ja yks oikee lomamatka. Ja sen takia oon säästelly sekä rahoja että shoppailu intoa näille tuleville reissuille.
Mutta tänään päätin lähteä pyörähtää kaupungilla ku oli niin nätti ilmaki. Bershkasta sitten kävelin tän kanssa ulos. Eikä ees tarttenu kauheesti miettiä että otanko vai enkö koska hinta oli vaan 10€.

Yllättävän monessa paikassa oli vielä alennusmyynnit käynnissä ja mä oon luullu niitten loppuneen jo aikoja sitten.

Sitten ostin vielä muutamat meikit ku nekin nyt sattu olee alennuksessa. Vaikka noi on ilman alennustakin tosi halpoja.

Sininen kynsilakka mulla on ollu hakusessa jo pidemmän aikaa. Ja vaikka toi väri ei ihan ookkaan sellanen mitä mä oon ettiny niin hinta oli tässäkin tapauksessa se ratkaseva tekijä.

Nyt pitäis alkaa siivota kämppää viikonloppua varten ja tehdä ruokaa perheelle. Yhtään ei kiinnostais kun ulkona paistaa pitkästä aikaa aurinko.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti