perjantai 13. elokuuta 2010

Unohda laittaa tähän otsikko

Kun Ikeasta ostettua lipastoa on koottu melkeen viikko, se näyttää suunnilleen tältä.



Kasa laatikoita. Raivostuttaa. Mä oon niin oottanu että saadaan lisää säilytystilaa tänne koska tuotiin hirvee määrä taas omia tavaroita suomesta eikä meillä oo mitään paikkaa mihin laittaa niitä. Ja nyt ku me saatiin viimein hankittua tilaa niin sen rakentamiseen menee vuosia...
Ensin paketissa oli väärän värinen lipasto. No eikun vaihtamaan. Sitte tultiin kotiin sen uuden kanssa ja alettiin kasaamaan sitä. Alku meniki ihan hyvin kunnes huomatiin että yks palikka puuttuu. Tai no se oli siellä mutta siinä oli reiät väärässä kohtaa. Saatiin me sitte kasattua noi laatikot et niissä ainaki on kaikki osat. Että eiku tänään taas Ikeaan. Katotaa monta keikkaa joudutaa sinne vielä tekee ennenku toi lipasto on pystyssä.


Mutta se siitä. Siirytään seuraavaan aiheeseen.
Mä ostin suomesta uudet juoksulenkkarit. Mä oon täällä innostunu juoksee salilla ja tajusin että ne perus salikengät ei oo siihen ihan parhaat. Ja ku Prismassa nää osu kohalle vielä -50% tarran kanssa (mikä mun mielestä on melkee sama ku siinä lukis mun nimi) olin myyty.


Tänää ne oli sitte ekaa kertaa testissä. Ja hyvät oli. Ero entisillä kengillä juoksemiseen oli järkyttävä. Vielä ku pääsis tonne ulos testailee.

Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti