keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Ikinuori leipuri

Viime keskiviikona valitin kuinka vapaapaivat tuppaa olemaan kiireisia.
Helpolla ei oo tanaankaan paasty.
 

Ennen lounasta meilla oli jo valmiina illaksi kasvislasagnea, valipala myslipatukoita, sampylataikina ja pullataikina.
 
 
Ja tosiaankaan aamulla heratessa en ajatellut moista urakkaa.
Mutta oikeestaan olen ihan tyytyvainen.
Nyt mulla on valmiina ainakin toihin vietavat perjantaiksi. Mulla on nimittain sillon synttarit ja kaikilla muillakin on ollu tapana tuoda jotain hyvaa sillon niin en uskalla tehda poikkeusta.
 
 
Noista mun korvapuusteista tuli vahan levahtaneita versioita mutta olkoon. Eihan se makuun vaikuta.
Nyt hetken levahdan ja sitten taas sinne uimakouluun.
Huomenna toihin lepaamaan.
 
Pakko viela kertoa hauska juttu. Joka osu sopivasti just synttareitten kynnykselle. Nyt ei ehka  niin harmita etta tulee taas yksi vuosi lisaa...
Eilen olin hakemassa poikaa hoidosta kun yksi tadeista tuli luokseni ja sanoi etta niin sa olit sen N:an sisko :) Vahan alko jo ittea hymyilyttaa ja sain sanotuksi etta ei kylla ma oon sen aiti.
Tytto jai mua haavi auki tuijottaa ku mun sitten piti jo juosta pojan peraa.
 
Johan edellisesta olikin aikaa. Viimeksi mustaakseni olin 25 kun mulle junassa myytiin lastelippu..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti